مش عاوز اكتب تانى


النهاردة يوم غريب
مع العلم بانى كل يوم بيبقى اغرب من التانى
مش عارف حاسس النهاردة انى مش عاوز اكتب خواطر
مش عاوز اكتب كلام رومانسى
كل اللى انا محتاجة انى اخد وقفة بجد في حياتى
طول عمرى كنت بخاف اضيع من نفسى
او حاجة تضيع منى
انا داخل اكتب هنا مخصوص علشان عارف انه مفيش حد بيدخل هنا غيرى
داخل اكتب بقى بدموعى
جربت احكى للناس
بس محدش حس بيا
حتى اللى حس بيا
قليل لما بلاقيه لما ابقى محتاجه
مش عارف عاوز ابكى
عاوز اصرخ
عاوز اعيش
بس ازاى
مش قادر انسى
اااااااااااااااااااااااااااااااه
مش عارف هنساها ازاى
ومش عارف هقدر احبها تانى ازاى
مبقتش عارف حاجة خااااااااااالص
انا عمرى ما تمنيت حاجة ونلتها في حياتى
حياتى سلسلة متواصلة من الخسارة
خسرت كل حاجة
حتى نفسى
وكرامتى
وانتهاءا بحببتى
مفتكرش انى فرحت اكتر من يومين
بعترف بتفرق معايا اوى
بتفرق معايا الدنيا
مبهدلانى
ومحدش عارف قيمتى
حتى انا مش عارف
انا بعترف انى زى الطبيب الجراح
بعرف اداوى كل الجراح
بس لما اتجرح انا مين هيدوينى
مش هقدر
ومحدش من كل اللى حوليا قادر يفهم انى رومانسى مريض
ايوة مريض
بمرض الخسارة
هههههههه
يااااااااااااااااااااااااااااه
هى دى دنياتى مش قادر افهمها
ولا هى حتى عارفة تفهمنى
وداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااع

0 أكتب تعليقك:

 

.